۴تفاهم نامه سرمایه گذاری بخش کشاورزی استان کرمانشاه امضا شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت:۴تفاهم نامه در بخش کشاورزی  به مبلغ ۹۸۳میلیارد تومان با اشتغالزایی ۱۰ هزار نفر امضاء شد.  

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در حاشیه برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری و توانمندیهای استان کرمانشاه که در هتل اسپیناس تهران برگزار شد گفت: در این همایش ۴تفاهم نامه سرمایه گذاری بخش کشاورزی امضا شد.

 شهبازی افزود: با هدف معرفی هرچه بیشتر فرصت های سرمایه گذاری در بخش کشاورزی استان کرمانشاه، تمام اطلاعات جمع آوری شده را بصورت کتابچه در اختیار سرمایه گذاران قرار دادیم.
 
وی گفت: خوشبختانه در این همایش، ۴تفاهم نامه در بخش کشاورزی  به مبلغ ۹۸۳میلیارد تومان با اشتغالزایی ۱۰ هزار نفر امضاء شد. 
 
شهبازی با اشاره به جزئیات این ۴تفاهم نامه  افزود: اولین تفاهم نامه در حوزه صنعت گیاهان دارویی و فرآوری گیاه شیرین بیان، با سرمایه گذاری ۲۰۰میلیارد تومان می باشد که در شهرستان اسلام آبادغرب اجرا می شود.

وی افزود: دومین تفاهم نامه مربوط به سرمایه گذاری در کشت و صنعت شهرستان قصرشیرین بوده که با سرمایه گذاری  365 میلیارد تومان، اشتغال مناسبی را در منطقه ایجاد می‌کند.

وی سرمایه گذاری در حوزه گاو نژاد هلشتاین در گاوداری ماهیدشت در فاز دوم، به صورت ۳۰۰۰راس مولد و ۶هزار راس دام با اعتبار ۳۶۸میلیارد تومان را سومین تفاهم نامه اعلام کرد.

شهبازی سرمایه گذاری چهارم در بخش کشاورزی را سرمایه گذاری در خصوص وارد کردن ۵نژاد دام برتر دنیا به استان و پرورش آنها، با سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد و اشتغالزایی ۱۵۰نفر اعلام کرد.

شهبازی در پایان افزود: در این همایش تلاش کردیم پتانسیل های بخش کشاورزی را به سرمایه گذاران معرفی کنیم و نمایش این توانایی ها قطعا باعث رونق سرمایه گذاری در استان و اشتغال موثر خواهد شد.

انتهای پیام/ز

برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری و توانمندیهای استان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.